У тендері за матчі УПЛ змагаються MEGOGO та Setanta
Участь у тендері УПЛ на повний пакет медіаправ на матчі чемпіонату України з футболу у 2022 році беруть медіасервіс Megogo та телеканал Setanta Sports. Про це у коментарі «Детектор медіа» розказав виконавчий директор Української прем’єр-ліги Євген Дикий.
Тендер УПЛ оголосила 20 липня, заявки приймались до 27 липня.
Повний пакет прав включає ексклюзивну ретрансляцію усіх матчів Української прем’єр-ліги на всіх платформах. При цьому один матч туру має бути у загальному доступі. Після певного періоду ембарго трансляції матчів ліги мають бути доступні на ютубі. Окрім повного пакета прав є права на трансляцію окремих матчів та хайлати. Заявку на ці права, за словами Євгена, подав канал «Еспресо».
Рішення щодо обрання переможця тендеру УПЛ планує оголосити 4 серпня під час зборів учасників.
«Щодо запуску свого сервісу «УПЛ-ТБ», головне питання – це кошти, тому що продукт доволі дорогий. Виробництво трансляції одного матчу коштує близько 10 тисяч доларів. У сезоні у нас 240 матчів. Це приблизна сума на яку потрібно орієнтуватись при запуску своєї платформи. Але ми розглядаємо і таку можливість. І навіть маємо переговори з кількома організаціями, які готові позичити нам такі кошти. Але сподіваємось, що до цього не дійде, і ми отримаємо зовнішнього ретранслятора. Якби у тендері зараз брали участь «Футболи», то конкуренція була б сильнішою і ми могли отримати більш привабливу пропозицію. Але будемо сподіватись, що з часом ситуація зміниться і всі учасники процесу будуть задоволені», – сказав Євген.
2 серпня 2022 19:14