ПФЛ об’єднає трансляції матчів Першої й Другої ліг на одному каналі
Президент ПФЛ Олександр Каденко відповів на питання щодо створення централізованої маркетингової платформи.
– У першу чергу це будуть оновлені та зручні для використання версії всіх інтернет-ресурсів ПФЛ, які розробляються за найкращими європейськими зразками. Йдеться про абсолютно новий формат нашого сайту та створення його адаптованої мобільної версії.
Створимо оновлений структурований YouTube-канал, на якому будуть консолідовані прямі трансляції матчів Першої та Другої ліги з єдиною графікою та оригінальними заставками. Оперативні огляди матчів та відповідні сюжети про найкращі голи. Будуть окремі програми про наші клуби, сюжети та інтерв’ю з гравцями та тренерами.
Попередньо зробили аналітику нашої аудиторії за віковими параметрами та уподобаннями, яка показує, що ми рухаємося у правильному напрямку. Тож, усі, як ви кажете, цікавинки, будуть ширше представлені пізніше, після запуску нашої оновленої платформи та стануть в нагоді для шановних уболівальників.
– З урахуванням того, що трансляції матчів здійснюватимуться на YouTube-каналі ПФЛ, чи плануєте ви залучати телеканали? Чи, можливо, було б доречно розглянути організацію трансляцій в так званому комерційному перегляді на платформі ОТТ-сервісів, який нині набирає обертів?
– У першу чергу розглядаємо задачу з максимального охоплення покриття країни та доступності для перегляду матчів уболівальниками. Тоді це відповідатиме критеріям популяризації наших змагань, кожного клубу з кожного регіону, міста та селища.
Враховуючи, що на сьогодні активно відбувається впровадження технологій для покриття територій як стандартного, так і мобільного інтернету в нашій країні, тенденції отримання контенту аудиторією через мобільні пристрої (це також дані аналітики), трансляції через YouTube-канал ПФЛ будуть популярними та консолідують велику аудиторію.
Якщо у телевізійних каналів будуть цікаві пропозиції, які відповідатимуть потребам ПФЛ та нашої аудиторії, ми з задоволенням розглянемо їх на взаємовигідних умовах. Щодо платного перегляду, то вважаємо, що зараз це не на часі з різних точок зору. Спочатку потрібно довести наш продукт до належної якості трансляцій та супровідного контенту, щоб це відповідало запиту аудиторії та готовності до такого формату.
У нас є час для того, щоб формувати нашу платформу та поступово йти до наступного етапу.
А за футбольними клубами залишається важлива складова їх контенту – тримати на такому ж високому рівні яскравий та безкомпромісний футбол та радувати своїх вболівальників.
23 грудня 2020 11:56