Сьогодні 3 жовтня 2025 р.

ФК «Динамо» (Київ) і мережа АЗС «БРСМ Нафта» підписали угоду про партнерство

У середу, 1 жовтня, відбулася важлива подія в життєдіяльності київського «Динамо».

Столичний клуб розпочав співпрацю з вітчизняною мережею АЗК «БРСМ Нафта». Підписання угоди про партнерство відбулося на одній зі столичних заправок «БРСМ Нафта».

Київський клуб представляли генеральний директор Дмитро Бріф, футболісти Денис Попов, Владислав Кабаєв та Микола Михайленко, від АЗК «БРСМ Нафта» слово тримав топ-менеджер мережі Олександр Мельничук.

undefined

   
Дмитро Бріф, генеральний директор ФК «Динамо» (Київ):

– Ми віримо, що це не просто партнерство. ФК «Динамо» (Київ) – це не просто клуб. Це історія, традиції, цінності. Так само і «БРСМ Нафта» – це не просто паливо. Це сучасна інфраструктура, якісне пальне, їхні цінності та амбіції, передові рішення у сфері забезпечення паливом й енергією українців та український бізнес. Більше того, «Динамо» (Київ) та «БРСМ Нафта» від початку війни всебічно підтримують Збройні Сили України, підтримують постраждалих від війни, тож і в цих цінностях ми сходимося. Я переконаний, що протягом нашого партнерства ми забезпечимо розвиток один одного, розвиток спорту та українського футболу. Тож, уперед до перемог, переконаний, що це буде плідна співпраця та взаємовигідне партнерство.

Для ФК «Динамо» (Київ) початок співпраці з «БРСМ Нафта» – це рух уперед, крок у майбутнє. Це наш основний принцип, з яким ми функціонуємо. Це стосується як спортивних досягнень, так і досягнень в інших сферах. Тому, коли ми обираємо партнерів, то обираємо лідерів на відповідному ринку. «Динамо» – це лідер у футболі, «БРСМ Нафта» – один із лідерів у паливному секторі. Нам приємно, що ми знайшли спонсора, який поділяє наші цілі щодо досягнення вершин у своєму секторі. Для нас це рух, розвиток та перспективи.

undefined

   
Я переконаний, що бренди ФК «Динамо» (Київ) та «БРСМ Нафта» співставні. «БРСМ Нафта» має величезну кількість заправних комплексів по всій території України, так само ФК «Динамо» (Київ) має прихильників не лише в Києві, а й по всій території. Аналізуючи наші підходи до роботи та перспективи цього партнерства, ми зрозуміли, що основні вікові характеристики чи стать наших аудиторій абсолютно співставні.

Олександр Мельничук, топ-менеджер АЗК «БРСМ Нафта»:

– Ми планували зробити велику презентацію та зняти яскравий ролик, аби оголосити про наше партнерство з «Динамо» (Київ). Але вирішили інакше: 300 тисяч гривень, які могли піти на відео, ми передали нашим військовим. Адже саме завдяки нашим героям ми можемо грати та перемагати на різних полях.

Микола Михайленко, півзахисник «Динамо»:

– Звісно, будь-який захід дуже важливий для нас, футболістів, оскільки ми на ньому представляємо такий великий клуб, як «Динамо» (Київ). Ми є обличчям клубу, тому завжди приємно приїжджати на подібні заходи, це викликає певну гордість за себе.

undefined

   
Дуже приємно, що український бізнес підтримує вітчизняний спорт, попри той факт, що у країні вже четвертий рік триває повномасштабна війна. Будь-яка співпраця – це добре, оскільки разом завжди легше допомагати в тих чи інших справах.

Наостанок генеральний директор ФК «Динамо» (Київ) зазначив, що, починаючи від завтрашнього поєдинку, проти «Крістал Пелас», у всіх змаганнях «біло-сині» будуть виступати з логотипом нашого партнера – «БРСМ Нафта» – на футболках. Також Дмитро Бріф додав, що на всіх заправках «БРСМ Нафта» по всій території України будуть розміщені фан-куточки ФК «Динамо» (Київ), де вболівальники зможуть придбати клубну символіку, атрибутику, ігрові футболки тощо.

undefined

2 жовтня 2025 19:58







Коментарі


Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.

Реєстрація, Вхід



Поділитися

Звернення Президента України Володимира Зеленського наприкінці 1315-го дня повномасштабної війни

 

30 вересня 2025 21:45

Звернення Президента України Володимира Зеленського наприкінці 1314-го дня повномасштабної війни

 

29 вересня 2025 21:30

Динамо: з Днем народження, Андрію Миколайовичу!

 

29 вересня 2025 14:45