«Реал» визнано найдорожчим брендом у світовому футболі
Консалтингова компанія Brand Finance представила рейтинг світових футбольних брендів.
Очолив його мадридський «Реал», який, таким чином, можна назвати найдорожчим футбольним брендом світу.
Порівняно з 2023 роком, вартість «Реала» зросла на 16% – тепер «галактікос» коштують 1,685 млрд євро. Минулого року рейтинг очолив «Манчестер Сіті». Зараз він другий у світі з вартістю в 1,611 млрд євро. Третє місце в рейтингу посідає «Барселона» – її вартість становить 1,542 млрд євро.
На четвертій і п'ятій сходинках рейтингу перебувають відповідно «Манчестер Юнайтед» (1,398 млрд євро) і «Ліверпуль» (1,380 млрд євро). Далі йдуть «Баварія» (1,236 млрд євро), «ПСЖ» (1,208 млрд євро), «Арсенал» (996 млн євро), «Тоттенгем» (868 млн євро), а також «Челсі» (838 млн євро), що замикає десятку найдорожчих футбольних брендів.
18 липня 2024 11:55