«МанСіті» – найдорожчий футбольний бренд світу
Консалтингова компанія Brand Finance представила рейтинг найдорожчих футбольних брендів світу.
На перше місце вийшов «Манчестер Сіті», вартість його бренду за рік зросла на 13% – до 1,51 мільярда євро. «Реал» втратив перший рядок вперше за 4 роки – вартість бренду мадридського клубу впала до 1,46 млрд євро.
Топ-10 найдорожчих футбольних брендів виглядає так:
1. «Манчестер Сіті» – 1,51 млрд євро;
2. «Реал» – 1,46 млрд євро;
3. «Барселона» – 1,37 млрд євро;
4. «Манчестер Юнайтед» – 1,36 млрд євро;
5. «Ліверпуль» – 1,36 млрд євро;
6. «ПСЖ» – 1,13 млрд євро;
7. «Баварія» – 1,1 млрд євро;
8. «Арсенал» – 0,91 млрд євро;
9. «Тоттенхем» – 0,9 млрд євро;
10. «Челсі» – 0,86 млрд євро.
6 червня 2023 13:59